Rubriky
Www

Trocha nostalgie v hrách

Miluju nostalgii, a tak jsem se rozhodla napsat další článek o hrách, které jsme hráli, když jsme byli mladší. Jaká hra byla podle vás nejlepší?

A) Oheň a Voda

Kdo nezná tuto hru, tak prostě neměl skvělé dětství a skvělou kooperaci se svým kamarádem. Oheň a Voda je snad nejznámější hra u nás. Jeden člověk hraje za oheň a druhý za vodu. Sbíráte diamanty a jde o to, abyste oba dorazili tzv. do domečku za co nejrychlejší čas se všemi diamanty. Pak se vám otevírají další kola. Existuje mnoho dílů této skvělé hry. já měla nejvíce ráda ty kola, kde jste šli po tmě a kolem vás bylo jen trochu světla. Takže za mě obrovská nostalgie. Hrála jsem jí dokonce i nedávno.

www

B) Papa`s

Rozhodně znáte hru, která má mnoho variant. V Papa`s Pizzeria jste přijímali objednávky na pizzy a podle přání zákazníka jste je vytvářeli. V Papa`s Donuteria jsme přijímali naopak objednávky na donuty a zdobili jste je podle přání zákazník a pekli jste je také podle požadavku. V Papa`s PanCakeria jste přijímali objednávky na lívance a plnili jste zákazníkům přání podle toho, co si objednali. Existuje také Papa`s Taco Mia, Papa`s Hot Doggeria, Papa`s Cheeseria, Papa`s Cupacakeria a mnoho dalších dílů této naprosto skvěle vytvořené hry, která baví i dnes mnoho lidí.

www

C) Lady Popular

Moje nejoblíbenější hra, když jsem byla tak o 7 let mladší. Vytvořili jste si takovou modelku, které jste vybrali vlasy, barvu pleti nebo líčení. Pak jste bojovali v aréně s ostatními modelkami, museli jste si zlepšovat charakter a porazit je. Kupovali jste své postavě oblečení, časem jste si mohli pořídit byt a vybavovat ho. Také jste si mohli koupit domácího mazlíčka a mohli jste mít i přítele. Za mě absolutně vydařená hra pro dívky.

Existuje mnoho her, na které bychom neradi zapomněli, ale může se stát, že na ně zapomeneme, proto si je tu takhle připomeneme.

Rubriky
Www

Na co všechno musíte myslet, když píšete PR článek?

Základním předpokladem dobrého obsahu je samozřejmě fakt, že umíte psát. Gramatika a stylistika ale není to jediné, co potřebujete znát. Není článek jako PR článek, protože tato disciplína má svá specifika. Dnes se nebudeme dívat tolik na to, jak na něj. Podíváme se na více na otázky: proč a pro koho. Jedná se totiž o klíčové prvky, na kterých stojí úspěšnost a efektivita textu.

Tvorba poutavého obsahu

Proč obsah tvoříte?

V první řadě byste se měli sami sebe zeptat, proč ho píšete. Klient si musí stanovit cíle, které tím chce dosáhnout. Bez toho je pro copywritera velmi složité vytvořit něco skutečně efektivního. Mezi nejčastější cíle přitom patří: představení produktu, služby nebo novinky na trhu. Stejně tak se může jednat o představení celé firmy a značky, získání zpětných odkazů nebo propagace online i offline akce. Cílů, které si můžete stanovit je celá řada, záleží jen na tom, co zrovna potřebujete.

Kdo ho bude číst?

Uvědomte si, komu článek píšete. Stanovení cílové skupiny je jedním ze základních údajů, které musíte znát, a to ideálně již před založením firmy nebo webu. Tyto informace ale musíte sdělit také agentuře nebo specialistovi, který pro vás pracuje. Bez toho totiž nebude moci určit tón komunikace, slang a další možnosti. Bez cílové skupiny nemůžete v žádném případě očekávat vysokou efektivitu, které byste jinak mohli poměrně snadno dosáhnout.

Psaní nápad papír

Proč by ho lidé měli číst?

Právě tato otázka je naprosto klíčová, protože nicneříkajících textů na internetu najdete nespočet. A věřte, že čtenáři nemají ani nejmenší důvod, aby se do nich začetli. Chcete skutečně oslovit své návštěvníky a udělat z nich platící a věrné zákazníky? Soustřeďte se na několik hlavních věcí. PR obsah by měl být vždy:

  • zajímavý (bez zbytečných klišé),

  • přínosný (plný užitečných informací),

  • unikátní (nikdo nechce číst to samé na každém kroku),

  • atraktivní (musí být vidět, že si s tím dal někdo práci).

Rubriky
Www

Vylepšete si svou pozici

Chtěli byste být na lepší pozici, než se právě nacházíte? Setkali jste se již s někým, kdo vám řekl, že něco takového není možné? Všechno je možné. Nemějte obavy z toho, že by se něčeho takového nedalo docílit. Dá.

Vylepšete si svou pozici Seolight.cz a to již za velice krátkou dobu.

Měli byste opravdu zájem na něco takového vyzrát? Opravdu se to dá. Je to možná ještě snadnější, než byste čekali.

příprava naweb

Kontaktujte ještě dnes společnost, která vám s něčím takovým rozhodně pomůže. Nemějte obavy se na danou společnost obrátit.

Věříme, že si služby dané společnosti velice oblíbíte a budete s nimi spokojeni.

Splňte si váš sen a dostaňte se na mnohem vyšší pozici. Je to možné. Je ale potřeba se nebát kontaktovat někoho, kdo má potřebné zkušenosti a kdo bude ochoten vám pomoci.

Člověk se o něco takového může pokusit i sám. Pokud ale něčemu takovému nerozumíte, pak je více než jasné, že to nebude zrovna jednoduché a to i když se může zdát, že by to mohlo jít snadno.

Na internetu byste k něčemu takovému mohli nalézt nějaké ty informace, ale pravděpodobně byste se nikam nedostali. Zkuste tedy kontaktovat někoho, kdo ví, jak na něco takového vyzrát.

Pokud budete danou společnost využívat často, opravdu se může stát, že se velice brzy budete nacházet i na samém vrcholu.

Počítejte ale s tím, že nic nebude hned. Bude to nějakou dobu trvat a to zejména proto, že je potřeba dané věci analyzovat a na základě toho zvolit, co bude pro posun kupředu více než vhodné.

Určitě z něčeho takového nemějte obavy. Všechno má nějaké řešení.

Daní pracovníci udělají vše proto, aby vám pomohli dosáhnout vašeho cíle.

Věřte nebo ne, ale skutečně se může stát, že váš web bude tak populární, jak ještě nikdy.

Je jen na vás, jestli se rozhodnete danou společnost kontaktovat ještě dnes. Čím dříve něco takového uskutečníte, tím rozhodně lépe a to zejména proto, že již dnes mohou daní pracovníci začít analyzovat právě váš web.

tvorba webu

Nebojte se něco takového vyzkoušet.

Pokud by se vám něco takového nepozdávalo, velice snadno od toho můžete dát ruce pryč. Za zkoušku to ale opravdu stojí.

Zkuste to. Jistě nebudete litovat.